Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2024 09:01:34 +0200

Tere!

Mulgi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/14836 
aadressile Viljandi maakond, Mulgi vald, Vana-Kariste küla, Vana-Kariste 
naftabaas (Kütusehoidla) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Planeeritav ehitustegevusega otseselt ei ole 
puutumust riigiteega, kuid väljasõit riigiteele siiski on olemas. Kui on 
Teie asutuse pädevus, palun ehitustegevuse kohta arvamust ja kooskõlastust.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27200970>  (menetlus nr: 
464844), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Mulgi Vallavalitsus) või menetleja (ARVIDS TISLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister